sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Kahdeksan satunnaista asiaa

O-ou. Saatiin siis tunnustusta! Ihanaa! http://karvahelvetti.blogspot.com/2011/10/kahdeksan-satunnaista-asiaa.html










Tunnustuksen saajan pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Mä seuraan kyllä niin vähäistä määrää blogeja, ettei koko homma onnistu, mutta kiitin toki tunnustuksen antajaa ja varmaan laitan muutamalle eteenpäin. Siis kahdeksan satunnaista asiaa itsestä:

1. Olin vannoutunut kissaihminen ennen vanhaan. Kissoja on ollut lähes koko aikuisiän. Nyt koirien tultua kissat siirtyivät sujuvasti lasten luo. Eivät ryökäleet sittenkään sopeutuneet yhteiseloon. Harmittaa kyllä!

2. Hurahdin keväällä rescuekoiratoimintaan. Aion mennä Espanjaan vielä katsomaan Triplen tarhan, mistä Kun on lähtöisin. Ron oli fosterhomessa, eli kotihoidossa siellä. Olisi kiva tarhalla auttaa niitä hommissa...varmaan olisi siivousta, lenkitystä, ruokintaa yms.

3. Olin ennen  parturi-kampaaja, mutta opiskelin aikuisena sairaanhoitajaksi. En tiedä, olenko vieläkään siinä oikeassa ammatissa...

4. Kääks, musta tulee MUMMO kohtapuoleen...

5. Olen myös matkailuhurahtanut. Eniten olen tykästynyt Intiaan. Siellä olen matkannut kaksi kertaa. Viimeksi 4 viikkoa tammikuussa 2009. Viime tammikuussa oltiin kuukausi Thaikkulassa. Aika kivaa, mutta ei hakannut  Intiaa missään nimessä. Haaveksin koko ajan milloin pääsisin jonnekkin reissuun.

6. Asun Joensuussa omakotitalossa lähellä keskustaa.

7. Musiikki on tärkeä osa elämää...siis kuuntelupuolella.

8. Olen osa-aikainen "yksinhuoltaja", sillä tuo armas reissailee työn puolesta silloin ja tällöin.

Olipa vaikeeta!!!! Mutta ihanaa, että joku lukee tätäkin ns. omaksi iloksi ja muistin virkistämiseksi laadittua blogia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti